Friday, July 10, 2009

Masjid Jamek Makmuriah



Alhamdulillah Blog Masjid Jamek Makmuriah telah selamat dicreate..pada Sabtu 10 Julai 2009. Sekiranga anda melawati blog ini sila beri cadangan, komentar serta apa juga pandangan yang dapat membina blog ini agar ianya lebih bermakna untuk warga Sungai besar khasnya pelawat blog ini. Terbaik dari anda akan menambahbaik blog ini. Sekian, wassalam.

2 comments:

Iwan Arif said...

Assalamualaikum...

saya adlah sorg hambe Allah yg tinggal di daerah Sungai Besar ini. Saya kerap bersolat di Masjid Makmuriah. namun, ape y mengecewakan saya adlah tandas masjid y kebanyakan nye sudah tidak mempunyai kunci dan ini menyukarkan proses untuk melakukan "qada hajjat". Ape y lbih mngecewakan adlah didapati kutipan hari Jumaat utk masjid ini tidak pernah kurang dr RM2000. Namun, kemanakah perbelanjaan duit-duit kutipan itu? Salahkah digunakan hasil kutipan itu utk ksenpurnaan tandas masjid? Adlh diketahui bhw msjid kita ini sering dikunjungi oleh org2 luar y sering bermusafir. tidak malukah kita bile dilihat mereka akan keadaan tandas masjid kite ini? Jgn lah pule smpai ade y membandingkan tandas di Petronas lebih sempurna dr tandaas masjid...Sekian, wassalam...

Unknown said...

Assalamualaikum wbt...
Saya ingin mencadangkan agar pihak masjid menjemput Ustaz Azhar Idrus ke sini sekali buat kuliah maghrib ataupun kuliah dhuha. Sambil itu mintak Ustaz lancarkan derma untuk masjid.

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates